sobota, 16 marca 2013

KUCHNIA POLSKA 1001 przepisów

Dziś nie gotuje, ale przedstawię książkę Ewy Aszkiewicz, KUCHNIA POLSKA, Doskonałe przepisy dla każdej Pani domu! 1001 przepisów. Jak już pisałam w zakładce "o mnie", nie kupiłam nigdy żadnej książki :). Wygrzebałam ją przez przypadek u mamy. Chyba zakupiła ją z konkretnym zamiarem, ale w rezultacie nic z tego nie wyszło. I ciekaw, po kim ja to mam :) ? Nie znaczy to, że nie chciałam. Kocham czytać książki i lubię mieć w ręku coś dobrego... Sam czasem piszę, wiec książka to dla mnie magiczna rzecz :)... Jeszcze do tego o gotowaniu... cóż chcieć więcej :)? Jestem fanką kuchni staropolskiej na której się wychowałam, spędzając w domu rodzinnym mojej mamy całe dzieciństwo, przy boku babci, która zawsze pichciła najwspanialsze  proste dania za którymi tak nostalgicznie tęsknię... :) Niebawem pochwalę się przepisami, które udało mi się odtworzyć .. a do których ciężko wrócić:)...
Wracając do książki. Jest naprawdę fajna. Określa czas przyrządzania i trudność, napisana bardzo prostym językiem. Doskonała dla początkujących... bądź średnio zaawansowanych .. :).
Zamierzam ją przetestować, myślę, że na pewno się nie rozczaruję :).... Zaczynam od faszerowanych jajek ...z uwagi na nadchodzące święta, temat w sam raz ..:)








Ma piękną twardą okładkę, papierowe strony i te kolory.... pięknie pachnie :) ! mmmmm...aż chcę się jeść i  kucharzyć... :) Wszystko przejrzyście rozmieszczone - dla roztrzepańca wprost idealna :) !
Miłego popołudnia... :) !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz