piątek, 19 kwietnia 2013

Tarteletka pieczarkowo-cebulowo-pomidorowa

Dziś wracając po pracowitym dniu do domu, uznałam, ze muszę zrobić coś na szybko... ale nie zapominając o tym, że dziś bezmięsnie ...:) Skusiłam się na ciasto francuskie, przyznam się szczerzę, że nic jeszcze z niego nie robiłam... Zawsze miałam mieszane uczucia do gotowych ciast. Ale pomyślałam - muszę w końcu przetestować... Kupiłam tylko rolkę, co się okazało...Tylko :( ? Eh... no trudno....
Ciasto fajne w smaku rozpływa się w ustach.... Smak ? Niczym ciasteczkowy chips - chrupiący i nie dający o sobie zapomnieć. Myślę, że tylko w niebie można takie kupić... :). Z pewnością jak już tam będę to będę je tam sobie kupować... :).

Minus to, że w zasadzie nie mogłabym tego przygotować rodzinie na obiad, czy nawet kolacje... Nikt by się tym nie najadł .. musiałabym kupić z 15 rolek :P.... Oni lubią dobrze zjeść. Dla mnie oczywiście taka jedna talaterka jest w zupełności syta:). Ale mój Chłopiec z pewnością by się nie najadł :P. Oj.. nie...:). Hi hi hi ...:).  Troszkę przesadziłam. Na pewno ciasteczka są z tego ciasta urocze i przepyszne :).... Już o nich myślę...:). Gdzieś w dalekiej przyszłości - zrobię :). 


Z jednego płata wyszło mi 4 dość ładne (wielkości małego talerza) tarteletki.

Czytała, że większość z was odcina paseczki i dokleja na brzegach, tym samym zwiększając obwódkę i objętość takiej talaterki. Ja tego nie zrobiłam, bo ograniczyło mnie to, że muszę dziś zrobić coś na 4 ludki...:).  Dlatego, pozawijałam brzegi, ale mi się odwinęły, no cóż...:).

Mój farsz to:
- pieczarki
- cebula
- pomidor
- przyprawy
- ser
- 1 jajko do posmarowania boków


Piekłam 15 min.
Teraz zjadłabym jakieś ciasteczko......:).

Przepis dodaję do - Pieczarkowy Tydzień 2013


5 komentarzy:

  1. Zapraszam do dodania wpisu do mojej akcji Pieczarkowy Tydzień 2013 :) Narobiłaś mi apetytu na taką tartaletkę ;) U mnie tarta będzie na zakończenie akcji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie i czekam z niecierpliwością na Twoją tartę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie tarty, smakowicie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy dodałaś przepis na którymś z agregatorów, dziś ostatni dzień akcji ;)

    OdpowiedzUsuń